مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

بازار فروش چیپس جعبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین نوع بسته بندی برای چیپسقیمت عرضه چیپس جعبه ای

چیپس یکی از تنقلات خوشمزه ای است که دارای طرفداران زیادی می باشد.

امروزه طعم های مختلفی از چیپس نظیر چیپس سرکه نمکی، چیپس کچاپ، چیپس پیاز و جعفری و غیره به بازار عرضه شده است که موجب تنوع گسترده ای در طعم این محصول شده است.

بازار فروش چیپس جعبه ای از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و همه روزه مشتریان بسیار زیادی جهت خرید این کالا اقدام می نمایند.

بازار فروش چیپس جعبه ای

معرفی بهترین نوع بسته بندی برای چیپس

معرفی بهترین نوع بسته بندی برای چیپس برای بسته بندی چیپس می ‌بایست یک سری اصول و قواعد رعایت شود تا چیپس حالت تردی خود را از دست ندهد. لازم به ذکر است که چیپس می بایست دارای حدود ۳ درصد رطوبت درون خود باشد تا از شدت شکنندگی و ترکی آن کاسته شود.

چنانچه رطوبت موجود در چیپس از این مقدار بیش تر یا کم تر شود، مزه چیپس تغییر پیدا خواهد کرد و چیپس کیفیت خود را از دست خواهد داد. به همین خاطر بسته ‌بندی چیپس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این بسته بندی می بایست به نحوی باشد که قابلیت نفوذ نور و اکسیژن به آن وجود نداشته باشد تا چیپس هایی که درون این بسته بندی قرار گرفته ‌اند خراب نشوند. از جمله بسته بندی های استفاده شده برای چیپس می ‌توان به بسته ‌بندی نیترو سلولزی اشاره نمود.

این بسته بندی دارای قابلیت نفوذ ناپذیری بسیار بالایی در برابر بخار آب، گازها، مواد معطر و حلال های معدنی می باشد و به دلیل اینکه شفاف است می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای بسته بندی این ماده غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر مواردی که موجب برتری این بسته بندی نسبت به سایر بسته بندی ها می گردد قیمت مناسب آن می باشد.

همانطور که می‌دانید قیمت بسته بندی تأثیر مستقیمی بر قیمت محصول می گذارد و هرچه قیمت بسته بندی پایین تر شود، قیمت محصول نیز به همان میزان پایین تر خواهد آمد در نتیجه استفاده از این بسته بندی می تواند موجب پایین آمدن قیمت چیپس شود که برای مشتری بسیار مهم می باشد.

قیمت عرضه چیپس جعبه ای

قیمت عرضه چیپس جعبه ای قیمت چیپس جعبه ای به یک سری فاکتور ها و عوامل بستگی دارد که از آن جمله می ‌توان به قیمت مواد اولیه استفاده شده برای تولید این چیپس ها اشاره نمود. هر چه قیمت مواد اولیه نظیر سیب زمینی، روغن و غیره بالاتر برود به همان میزان قیمت عرضه چیپس نیز بالاتر خواهد رفت.

متاسفانه بالا و پایین شدن قیمت دلار بر قیمت عرضه محصولاتی نظیر چیپس نیز تاثیر گذاشته است و هرچه قیمت دلار بالاتر می ‌رود، شاهد افزایش قیمت این محصول نیز هستیم.

مشتریان می توانند از طریق همین سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرند.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید