مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

بازار خرید پفک نمکی فنری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مراحل تولید پفک نمکیفروش کلی پفک نمکی فنری

پفک نمکی فنری معمولا پنیری و نمکی است و شکل آن بصورت فنر است و عطر وطعم متفاوتی نسبت به سایر پفک نمکی های ساده دارد و جزو پفک نمکی های محبوب بین مردم است،

بازار خرید پفک نمکی در بین پفک نمکی ها بدلیل طعم متفاوت و شکل زیبای آن خوب می باشد. پفک نمکی فنری را مانند سایر پفک نمکی ها می توان از مغازه به راحتی تهیه و استفاده کرد.

بازار خرید پفک نمکی فنری

آشنایی با مراحل تولید پفک نمکی

آشنایی با مراحل تولید پفک نمکی کارخانجات تولید پفک از مواد چندان متفاوتی برای تهیه پفک استفاده نمی کنند. تفاوت پفک ها تنها در طعم، رنگ و ادویه های آن است، تقریبا همه ی پفک ها به یک روش تهیه می شوند تنها تفاوت در تهیه پفک ها در دستگاه های سرخ کردنی و روش سرخ کردن آنهاست، برخلاف تصور عموم پفک نمکی در روغن زیادی غلطه ور نمی شود

برای تهیه پفک نمکی از مواد اولیه ای که در آن استفاده می‌شود می توان به شیرخشک، پنیر، نمک وآب و روغن نباتی و …. اشاره کرد، برای تهیه آن پودر پنیر را با آب و نمک مخلوط و بصورت خمیر در می آوریم و سپس در سس مخصوص پفک که نارنجی رنگ است آغشه می شود و به رنگ نارنجی در می آید، سپس از شکاف عبور می دهند و شکل پفک را تعیین می کنند و در آخر بوسیله کارتر به شکل دلخواه برش می دهند. و به فروشگاه های عمده فروش پفک ، چیپس، گرانچی توزیع می شود.

فروش کلی پفک نمکی فنری

فروش کلی پفک نمکی فنری پفک نمکی از سال های پیش مورد توجه و علاقه ی زیاد مردم بوده و تمام سنین حتی بزرگ سالان علاقه ی زیادی به پفک دارند که این باعث فروش هر چه بیشتر و مدوام پفک نمکی تا به امروز شده است. پفک نمکی در شکل ها و مزه های مختلفی تولید شده که یکی از این نوع پفک نمکی، پفک نمکی فنری است که بدلیل ظاهر زیبای آن پررونق می باشد، این محصول دارای بسته بندی متفاوت می باشد فروش پفک نمکی به صورت مستقیم علاوه بر جذب مشتری تاثیر زیادی در تولید و فروش آن دارد و فروش بدون واسطه باعث کاسه شدن از قیمت آن می شود، قیمت این محصول همانند سایر محصول های پفک بوده و تفاوت چندانی در قیمت آنها نیس فقط هر چه کیفیت و طعم بهتری داشته باشد فروش بیشتری نیز خواهد داشت.

پفک نمکی فنری از معروف ترین نوع پفک نمکی صادراتی است که به کشورهای دیگر صادر می شود. عرضه پفک نمکی در کشور بصورت عمده در داخل و خارج کشور انجام می شود و براحتی به دست مشتری ها می رسد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید