مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

کارخانه تولیدی چیپس سیب زمینی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین کاربرد چیپس سیب زمینیمراکز عرضه چیپس سیب زمینی معطر

کارخانه تولیدی چیپس سیب زمینی کیلویی را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید و به بازار عرضه می کند. کارخانه چیپس سیب زمینی را در طعم های مختلف تولید می کند تا خریدار با هر سلیقه و ذائقه ای بتواند بهترین خرید را انجام دهد.

استفاده از استانداردهای بهداشتی در تولید و رعایت موارد تغذیه ای از جمله استفاده کمتر از روغن برای سرخ کردن، سبب شده تا محصولی ترد و خوشمزه به مشتری ارائه شود. امروزه علاوه بر بازار داخلی، چیپس های تولید شده به کشورهای مختلف هم صادر می شود.

کارخانه تولیدی چیپس سیب زمینی کیلویی

مهمترین کاربرد چیپس سیب زمینی

مهمترین کاربرد چیپس سیب زمینی

چیپس سیب زمینی امروزه بسیار محبوب هستند. از کوچک تا بزرگ و از پیر تا جوان علاقه مند به خوردن چیپس هستند. چیپس سیب زمینی کاربردهای متعددی دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

یکی از تنقلاتی که همیشه در مسافرت و دورهمی ها از آن استفاده می شود، چیپس است. چیپس در طعم های مختلف نظیر ساده، نمکی، سرکه ای و… در بازار وجود دارد.

از چیپس سیب زمینی می توانید برای تزیین کنار غذا استفاده نمایید. برخی از انواع خورشت ها مانند خورشت قیمه که برای کنار آن از سیب زمینی سرخ کرده استفاده می کنند، می توان چیپس ساده را جایگزین سیب زمینی خلال شده نمود.

چیپس ساده را می توان به همراه انواع سس ها از جمله سس کچاپ، فرانسوی و مایونز هم مصرف کرد. البته سیب زمینی که به صورت چیپس درآمده دارای کالری بسیار بالایی است و لذا افراد برای مصرف آن به شکل های مختلف باید تعادل را رعایت کنند.

مراکز عرضه چیپس سیب زمینی معطر

مراکز عرضه چیپس سیب زمینی معطر

مراکز عرضه چیپس سیب زمینی معطر را به صورت عمده به بازار عرضه می کنند. فروش هم به صورت کیلویی و هم بسته بندی انجام می گیرد تا مشتری بتواند با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کند.

به منظور عرضه بهتر و دسترسی آسانتر خریداران، امروزه چیپس سیب زمینی به صورت اینترنتی هم به فروش می رسد. در فروش اینترنتی خریدار نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می تواند برای ثبت سفارشات خود به صورت آنلاین اقدام کند.

اگر خریدار عمده هستید و می خواهید چیپس سیب زمینی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خریداری کنید، کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. انواع چیپس سیب زمینی از جمله چیپس سیب زمینی کبابی، معطر و… برای فروش عرضه شده است.

تنوع طعم های عرضه شده انتخاب را با هر سلیقه ای امکانپذیر می سازد. ضمن آنکه به دلیل فروش بدون واسطه قیمت های اعلامی کمتر از نرخ بازار است و لذا با خرید آنلاین هم زمان کمتری را هدر می دهید هم می توانید در پرداخت هزینه ها صرفه جویی کنید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید