مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

مرجع توزیع چیپس کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چیپس کیلویی با چیپس بسته بندی شدهعرضه انواع چیپس به صورت کیلویی
چیپس اصفهان

چیپس یک خوراکی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین تمام مردم دنیاست که از سیب زمینی تولید می شود. کارخانه های تولید کننده محصولات غذایی، با استفاده از سیب زمینی های درشت و تازه، چیپس سیب زمینی درجه یک را تولید کرده و آن را به صورت بسته بندی شده روانه بازار های مصرف سراسر کشور می کنند. مرجع پخش فراورده های غذایی، چیپس کیلویی را با نرخ ارزان تر از بازار توزیع می نماید.

مرجع توزیع چیپس کیلویی

مقایسه چیپس کیلویی با چیپس بسته بندی شده

مقایسه چیپس کیلویی با چیپس بسته بندی شده سیب زمینی یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی مردم دنیاست. این محصول گیاهی از بوته های سیب زمینی حاصل می شود و بخش ریشه آن را تشکیل می دهد. یعنی محل تشکیل شدن غدد سیب زمینی در واقع زیر خاک است و کشاورزان در هنگام برداشت باید آن را از دل زمین بیرون بکشند.

با این محصول مواد غذایی متنوعی تولید می شود که همگی خوش طعم و بسیار لذیذ هستند. یکی از فراورده های سیب زمینی چیپس نام دارد، که همه مردم اعم از کودکان و بزرگسالان آن را دوست دارند. چیپس به شکل های مختلفی تولید می شود و از چاشنی ها و ادویه های متنوعی برای طعم دادن به آن استفاده می گردد، از جمله چیپس نمکی، فلفلی و سرکه ای.

چیپس در مراکز پخش مواد غذایی به صورت بسته بندی شده یا کیلویی عرضه می شود. اگر بخواهیم نرخ این دو را با هم مقایسه کنیم، در می یابیم که خرید چیپس به صورت کیلویی خیلی ارزان تر خواهد بود. چرا که به این ترتیب هیچ هزینه ای برای بسته بندی کردن محصول صرف نشده و بهای تمام شده آن خیلی کمتر است.

چیپس خلالی را می توان هم به عنوان یک تنقلات میل کرد و هم آن را در کنار سایر غذاها مانند قیمه قرار داد.

عرضه انواع چیپس به صورت کیلویی

عرضه انواع چیپس به صورت کیلویی برای تولید کردن انواع چیپس، سیب زمینی را به حلقه های بسیار نازکی تقسیم کرده، سپس در ادویه و یا سرکه می خوابانند و بعد در یک ظرف پر از روغن داغ می ریزند تا به سرعت برشته شود.

کارخانه های تولیدی، این محصول را بعد از تولید کردن در داخل بسته بندی های شکیل و رنگارنگ قرار داده و یا به شکل فله ای و کیلویی ارائه می دهند. عرضه چیپس به صورت کیلویی در مراکز پخش عمده این محصول انجام شده و قیمت آن بسیار ارزان تر از نمونه های بسته بندی شده است.

شرکت های پخش کننده انواع فراورده های غذایی، به توزیع چیپس در کشور می پردازند. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنید. برای خرید غیر حضوری می توانید از این وب سایت کمک بگیرید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید