مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

قیمت چیپس ذرت طعم دار بالشتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های تولیدی از انواع چیپس ذرت در بازارلیست طعم های تولیدی در بین تولیدات انواع چیپس هافروش چیپس ذرت بالشتی/قیفی/مثلثی فله ای
چیپس ذرت قیفی

چیپس ذرت قیفی

قیمت چیپس ذرت از تولیدات چیپس سیب زمینی تا حدودی متغیر بوده است که در این بخش در طعم های متنوع از طرح های مختلف من جمله تولیدات چیپس ذرت طرح بالشتی بصورت فله ای با قیمت خوب بازار پخش و فروش عرضه می شود.

طرح های تولیدی از انواع چیپس ذرت در بازار

تنوع تولیدات از تنقلات حجیم شده در ایران بسیار متنوع بوده است و می توان گفت روز به روز به دنیای تولیدات این گروه تنقلات با طرح های مختلف از طعم های گوناگون افزوده می شود و هر کدام برای خود دنیایی از بازار های خرید فروش متفاوت اما پرفروشی را دارا هستند. می توان گفت با استقبال بی نظیری این گروه تولیدات در بازار همراه هستند که دسته بندی از تولیدات این تنقلات حجیم شده را می توان در نوع تنقلات شور نمکی تا تنقلات حجیم شده ی شیرین نام برد.

چیپس ذرت قیفی

 

دسته بندی تولیدات تنقلات حجیم شده ی شیرین همراه با تولیداتی همچون گندمک شیرین، اسنک های شکلاتی طعم دار در طرح های مختلف همراه بوده اند که تنوع تولیدات تنقلات حجیم شده ی نوع نمکی شور بیشتر از انها می باشد. البته با وجود طرح های مختلف از فرم دهی تولیدات چیپس های ذرت می توان گفت که با اسامی متفاوتی نیز معرفی می شوند. مانند تولیدات اسنک فینگرز، المپیکی، رینگی، بالشتی، بوشار و … .

و اما تولیدات مربوط به چیپس های ذرت که دارای طعم های متنوع از اسانس های خوراکی بوده است همراه با ان در طرح های مختلف که شامل طرح هایی چون چیپس ذرت شیپوری، قیفی، بالشتی، بلیت بوده است و هر یک از این تولیدات برپایه ی تولیدات فله ای از چیپس های می باشد که نوع بسته بندی از این محصول از نوع تولیدات چیپس شیپوری(قیفی)می باشد. که در وزن های متفاوتی چون ۵۰ گرمی و ۳۰ گرمی تهیه می شوند ولی پایه ی تولیدات باز تولیدات ۵۰ گرمی از بسته بندی های چیپس ذرت محسوب می شود.

لیست طعم های تولیدی در بین تولیدات انواع چیپس ها

و اما خصوصیت و ویژگی دیگر از تولیدات چیپس های تولیدی که مربوط به طعم محصول بوده است در انواع طعم و مزه ها از اسانس های خوراکی تهیه شده اند که دسته بندی طعم های تولیدی شامل طعم هایی چون مرغ، باربیکیو، کچاپ، پنیری، ماست موسیر، ماست خیار، لیمویی، پیتزایی، مخصوص، سرکه نمکی، پیازجعفری از جمله طعم های پرطرفدار و پرفروشی هستند که بصورت تولیدات انبوه و عمده در واحد های تولیدی از چیپس های ذرت تهیه و ارائه می گردد.

فروش چیپس ذرت بالشتی/قیفی/مثلثی فله ای

فروش چیپس در این بخش از مجموعه واحد فروش اینترنتی ارائه ی تولیدات متنوع از گروه تنقلات حجیم شده می باشد که برای عرضه در تمامی بازار های پخش و فروش مناسب می باشد، حال برای تهیه و خرید عمده انواع چیپس های ذرت در طعم های متنوع معرفی شده از طرح های مختلف همچون چیپس بالشتی، قیفی، شیپوری و بلیت می توانید با این بخش و مرکز در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی محصولات با قیمت های مناسب خریداری نماید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید