مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

قیمت فروش اسنک المیپک+رینگی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اسنک المپیکی+رینگی چه نوع اسنک های هستند؟طعم های تولیدی از این دو مدل اسنک در بازار چیست؟مرکز پخش و فروش عمده انواع اسنک کیلویی در کشور

فروش اسنک در بازار کشور که از تولیدات اسنک کیلویی تا بسته بندی شده همراه هستند با قیمت های مناسب و عمده پخش در سراسر بازار کشور همراه با عرضه ی مدل های گوناگون چون اسنک المپیکی و اسنک رینگی از طعم های مختلف به فروش می رسد.

اسنک المپیکی+رینگی چه نوع اسنک های هستند؟

تنقلات از نوع تولیدات تنقلات نمکی بسیار متنوع بوده اند که در بخش های به توضیحات مختصری راجع به هر یک از انواع انها داده شده است. این گروه از تولیدات تنقلات برای خود می توان گفت بازار فروش عالی و طرفداران بسیاری دارا می باشد که امروزه در تنوعی از محصولات متنوع این گروه تنقلات با اسامی مختلفی در حال عرضه و فروش در تمامی بازار های کشور هستند. به عنوان مثال یکی از گروه های تولیدی از این تنقلات نمکی مربوط به تولیدات اسنک ها بوده و می دانیم که تولیدات از این اسنک ها بسیار متنوع بوده و در انواع مختلف از اشکال تا طعم های گوناگون را تشکیل داده اند.

اگر بخواهیم این تولیدات از انواع اسنک ها را نام ببریم شامل انواع اسنک بوشار، اسنک تارگت، اسنک کرانچی، اسنک فینگرز و … که تولیدات به روز از این اسنک ها در بازار امروزی به نام اسنک المپیکی با اسنک رینگی معرفی و به بازار عرضه شده است. این گروه از تولیدات اسنک های رینگی و المپیکی به این صورت اشکالی شبیه به پفک های حلقه ای اما با ضخامت بیشتری همراه هستند. با تنوعی از طعم های مختلف. تمامی این انواع اسنک های نام برده در این بخش مجموعه ای از تولیدات اسنک های فله ای در وزن های متفاوت از بسته بندی های کارتنی توزیع شده اند.

طعم های تولیدی از این دو مدل اسنک در بازار چیست؟

و اما دیگر ویژگی هایی که در تولیدات این گروه از تنقلات به کار رفته است مربوط به تولیدات انواع اسنک ها از طعم های مختلف، این انواع اسنک ها در بازار در طعم های متفاوتی ارائه شده اند و مجموعه ای از این انواع طعم اسنک ها شامل طعم باربیکیو، استیکی، کچاپ، پنیری، خلیجی، فلفلی هستند و بنابر ذائقه های مختلف افراد در تنوع طعم های توسط هر بخشی از بازار تهیه و خریداری می گردد.

این انواع طعم های نام برده مربوط به تولیدات اسنک های رینگی با المپیکی بوده است و دیگر طعم های در بین سایر انواع اسنک ها شامل طعم های سرکه نمکی، پیازجعفری، کلاسیک، لیمویی، نمکی، چیزبرگر، پنیر فرانسوی و … هستند و می توان گفت اکثریت طعم ها در بین برخی از این تنقلات یکسان بوده است ولی نوع محصول فراوری شده متفاوت از یکدیگر بوده اند.

این انواع تنقلات نمکی شامل نوع چیپس های سیب زمینی با چیپس های ذرت هم هستند که دیگر تنقلاتی که از غلات و بلغور ذرت تهیه می شوند شامل انواع پفک، کرانجی و دیگر اسنک ها هستند و هر کدام را می توان گفت براساس نوع غلات مصرفی مفید برای هر فردی می باشد مانند تولیدات پاپ کورن که بهترین میان وعده بشمار می رود و یا تولیدات گندمک شیرین که میاون وعده ای مقوی و خوشمزه برای کودکان بوده به دلیل تهیه شده با دانه ها گندم که برای خود ارزش غذایی بالای دارد.

مرکز پخش و فروش عمده انواع اسنک کیلویی در کشور

پس براساس بخش های مختلف از فروشگاه ها و مراکز فروش متعدد در سطح هر شهری از کشور برای تهیه ی هر انچه از انواع تنقلات نمکی اعم از انواع اسنک های رینگی، المپیکی، کرانچی، چیپس، گندمک و … می توانید با این مرکز فروش اینترنتی به صورت آنلاین در ارتباط بوده و با ارائه ی صورت سفارشات خود از انواع تنقلات از تولیدات به روز با قیمت های مناسب برای فروش بهره مند گردید.

البته گروه های بسیاری از این تولیدات انواع تنقلات بنابر بالا بودن درجه ی کیفیت و تقاضای بازار های مصرف کننده ی کشور های خارجی می توان گفت بخش عمده ای از این محصولات در حال عرضه و صادرات به کشور های همسایه تا کشور های حاشیه خلیج فارس بوده است.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید