مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

قیمت عمده پفک نمکی کرانچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کرانچی در منزلبازرگانی فروش پفک نمکی کرانچی

پفک نمکی کرانچی یکی از خوشمزه ترین تنقلات در بین پفک ها بوده که در بین کودکان و بزرگسالان علاقه مندان زیادی دارد . کرانچی از لحاظ ظاهر ،شکل و مزه با سایر پفک ها متفاوت بوده و به همین خاطر مصرف کنندگان خاصی دارد.

قیمت عمده این محصول به دلیل فروش کلی مناسب تر است لذا افرادی که می خواهند برای فروشگاه های خود خرید ماهانه یا سالانه داشته باشند بهتر است به صورت کلی و یکجا محصول را سفارش دهند تا برای آنها مقرون به صرفه تر باشد.

قیمت عمده پفک نمکی کرانچی

طرز تهیه کرانچی در منزل

طرز تهیه کرانچی در منزل از این رو که کرانچی ها یکی از تنقلات محبوب کودکان هستند و خانم های خانه دار می خواهند بدون کمترین ضرر آنها را برای دلبندان خود تهیه کنند لذا سعیدارند که سالم ترین نوع آن را در اختیار فرزندان خود قرار دهند. کرانچی ها انواع دستور های مختلف داشته و با مواد متفاوتی تهیه می شوند ،ما در ای بخش به دستور پخت یکی از آن ها اشاره می کنیم:

کرانچی سیب زمینی یکی از انواع کرانچی هاست که هم به عنوان پیش غذا و هم میان وعده استفاده می شود.مواد این کرانچی عبارتند از:سیب زمینی،ارد گندم تخم مرغ ،آب پکینگ پودر،زرد چوبه،فلفل و ادویه پاپریکا که مواد لازم برا تولید بوده و به شرح زیر است.

در مرحله اول سیب زمینی ها را آب پز کرده و درون ظرفی به خوبی له می کنیم بعد تخم مرغ ها را به آن اضافه می کنیم و بعد از مخلوط شدن کم کم سس و آب و بقیه مواد را به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم . در آخر ظرفی از روغن را روی حرارت می گذاریم و بعد از آن که به خوبی داغ شد مواد را داخل قیف ریخته و در روغن شناور سرخ و برشته می کنیم. در انتها باید آنها را روغن گیری کره و اجازه دهیم به خوبی خنک شود .

بازرگانی فروش پفک نمکی کرانچی

بازرگانی فروش پفک نمکی کرانچی اغلب فروش پفک نمکی از درگاه های اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می شود . همه کارخانه های این محصول مدیران فروشی دارند که وظیفه فروش اینترنتیو مستقیم را به عهده دارند.مدیران فروش محصولات را به صورت طبقه بندی که هر کدام قیمت و طعم مختلفی دارند را در سایت های طراحی شده قرار می دهند تا خریداران از قیمت پفک نمکی مطلع شوند و به اندازه نیاز خود خرید کنند.اما شرکت هایی نیز هستند که محصولات خود را در اختیار دلالان قرار می دهند و آنها برای فروش محصول به صورت خرده و عمده فروشی به سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای اقدام می کنند .

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید