مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروشگاه بهترین پفک ساده نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پفک نمکی چگونه درست می شود؟تولید کننده پفک ساده نمکی

حتما همه شما در طول زندگی خود بارها و بارها پفک نمکی خورده اید و با آن آشنا هستید. پفک خوراکی دیرینه همه کودکان ایرانیست که حتما خاطرات خوبی با آن دارند. پفک یا اسنک یک محصول خوراکی است که حالتی ترد و شکننده و سطحی مملو از خلل و فرج با طعمی نمکی و شور دارد و خوردن آن واقعا لذت بخش است. بهترین و باکیفیت ترین پفک ساده نمکی در فروشگاه محصولات غذایی عرضه می گردد.

فروشگاه بهترین پفک ساده نمکی

پفک نمکی چگونه درست می شود؟

پفک نمکی چگونه درست می شود؟ شاید به نظر برسد که پفک نمکی یک خوراکی مخصوص بچه هاست. اما تجربه نشان داده است که بزرگتر ها بیشتر به این محصول علاقه دارند. اما این تنقلات دوست داشتنی چگونه درست می شود؟

مهم ترین ماده تشکیل دهنده این خوراکی پودر یا آرد ذرت است. شاید دلیل حالت پف دار آن نیز همین باشد. طعم دهنده هایی که در آن استفاده می شود، شامل پودر پنیر و نمک است و با استفاده از رنگ های مجاز خوراکی، رنگ نارنجی دوست داشتنی آن را ایجاد می کنند.

در کارخانه های تولیدی، از طریق دستگاه های مکانیزه و کاملا خودکار، پودر ذرت را با مقداری آب و نمک مخلوط می کنند تا حالت خمیری بگیرد. سپس آن را در اندازه های دلخواه برش داده و وارد مرحله حرارت دهی می نمایند. خمیر ذرت در اثر حرارت پف می کند و حالت ترد دلخواه را به خود می گیرد.

در نهایت با بکارگیری رنگ های مخصوص، دانه های سفید پفک را به رنگ نارنجی در می آورند و بعد محصول را در حجم و اندازه مورد نظر بسته بندی کرده و لیبل می زنند. در این مرحله پفک نمکی برای ارسال به بازار های مصرف آماده است.

تولید کننده پفک ساده نمکی

تولید کننده پفک ساده نمکی شاید فکر کنید که پفک هیچ خاصیتی ندارد، اما اصلا این طور نیست. آرد ذرت موجود در آن جزء خانواده غلات بوده و سرشار از ویتامین ب و آهن است. پس اگر آن را در حد متعادل میل کنید، می تواند مفید هم باشد.

تولید کننده پفک ساده نمکی، محصول تولیدی خود را از طریق شرکت های پخش کننده، به همه جای کشور ارسال می کند، تا آن را در مراکز فروش توزیع نمایند. فروشگاه پفک نیز، این محصول را بر اساس قیمتی که بر روی بسته بندی آن درج شده است به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

نرخ پفک بر اساس مواد اولیه به کار رفته در تولید، حجم بسته بندی، کیفیت و برند محصول تعیین می گردد. البته خرید آن از مراکز پخش عمده و به صورت کلی با هزینه کمتری صورت می پذیرد. در این سایت می توانید محصول را از راه دور سفارش دهید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید