مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

خرید چیپس طعم دار قوطی فلزی یامی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست محصولات تولیدی شرکت یامیانواع تولیدات چیپس یامی چیست؟مرکز خرید عمده چیپس طعم دار یامی

محصولات یامی دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون تنقلات نمکی با طعم های مختلف می باشد که این بخش همراه با عرضه ی تولیدات انواع چیپس همسان قوطی شکل و دیگر مدل های بسته بندی چیپس روانه ی بازار مصرف می گردد که برای خرید با ما همراه باشید.

لیست محصولات تولیدی شرکت یامی

گروه شرکت های تولیدی از تنقلات چون اسنک ها در کشور را می توان مجموعه های بزرگ و کوچکی نام برد و معرفی کرد که امروزه تولیداتی انبوه و عمده از اانواع و اقسام مدل های گوناگون از این تنقلات چون مدل های مختلف از اسنک ها را روانه ی بازار مصرف کرده اند و هر یک از این گروه های تولیدی بازار های پخش و فروش متفاوتی را به خود اختصاص داده اند که یکی از این شرکت های تولید کننده ی این انواع تنقلات از اسنک ها با برند یامی در بازار معرفی شده است که بنابر وجود تنوع بالا در تولیدات خود و از انواع چیپس ها و دیگر تنقلات نمکی به نوبه ی خود بازار خرید فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است.

صادرات چیپس

این شرکت تولیدی که با برند یامی در بازار شناخته شده است براساس درجه ی کیفیتی که در تولیدات خود دارا بوده می توان گفت روانه ی بازار های صادراتی به برخی از کشور های همسایه تا کشور های اروپایی شده است. دسته بندی محصولات تولیدی از انواع تنقلات شرکت یامی را می توان اینطور دسته بندی کرد که اعم از

  • انواع چیپس همسان با طعم مختلف
  • انواع اسنک تارگت اماده و خام
  • پاپ کورن ها
  • یامی پلت

که البته در بخش های دیگر از واحد های تولیدی خود تولیدات دیگر انواع محصولات از گروه مواد غذایی را نیز دارا می باشد که می توان جزء گروه مواد غذایی نیمه اماده ی منجمد معرفی و دسته بندی کرد، همچون سوسیس کالباس های گیاهی رژیمی، رسپکت(چرخ کرده گیاهی) و انواع خمیر یوفکا و پیراشکی، سیب زمینی نیمه پخته منجمد و پنیر پیتزا بصورت بسته بندی در وزن های مختلف در سبد محصولات این شرکت قرار دارد.

صادرات چیپس

انواع تولیدات چیپس یامی چیست؟

می پردازیم به موضوع اصلی این بخش که مرتبط با تولیدات انواع چیپس یامی می باشد. این گروه تولیدات چیپس یامی می توان به این دسته تولیدات اشاره کرد که همان چیپس های سیب زمینی با تولیدات باکیفیت تر و درجه یک از انواع طعم و مزه های مختلف که در نوع بسته بندی های قوطی فلزی و پاکتی (سلفونی) تهیه شده اند که بنابر وجود نمایندگی های فروش در اکثر نقاط کشور امکان تهیه ی تولیدات این برند ممکن بوده است. از طعم های معروف در گروه تولیدات چیپس یامی که پرفروش و پرطرفدار بوده است چیپس هایی با طعم پنیر فرانسوی، خامه ترش، باربیکیو، پنیرچدار، سرکه نمکی و کچاپ و … .

مرکز خرید عمده چیپس طعم دار یامی

همانطور که گفته شد در بخش های مختلف از مراکز استانی کشور دارای نمایندگی های پخش و فروش بوده اند که این مرکز یکی از مجموعه های فروش اینترنتی عمده انواع تنقلات از گروه اسنک ها در طعم های مختلف حال نوع بسته بندی شده تا تولیدات فله ای بوده است که می توانید برای سفارشات خرید عمده ی خود جهت پخش و فروش و برپایی نمایشگاه ها بصورت سفارشات عمده با ما همراه باشید و از محصولات یامی و دیگر تولیدات ارائه شده از انواع چیپس ها و اسنک ها بهره مند گردید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید