مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =

خرید صادراتی خلال سیب زمینی منجمد نیمه آماده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولیدی خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمدمرکز خرید عمده سیب زمینی منجمد نیمه اماده صادراتی

خلال سیب زمینی منجمد نیمه آماده ی صادراتی در انواع گوناگونی تهیه خریداری و صادر می گردد که در این بخش از مرکز تولید و فروش عرضه ی بسته بندی در وزن های مختلف صورت می گیرد که برای این خرید صادراتی خلال سیب زمینی می توانید با ما در ارتباط باشید.

مراحل تولیدی خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد

از بدو ورود سیب زمینی به خط تولید سیب زمینی خلال شده، مراحله ی اولیه را سورت و جداسازی ان انجام می گیرد. پس از جداساری وارد مرحله ی گل گیری و شستوشو وارد می شود. بعد از این مراحل مرحله ی پوست کنی سیب زمینی بوده است. بعد از این مراحل سیب زمینی پوست گیری شده وارد مرحله ی اسلاسیر شده و برش می خورد که باز بعد از این مرحله وارد بخش سورت می شود تا خلال سیب زمینی ها کوچک را جداساری کرده و برش های با سایز مورد نظر در مسیر قرار گیرد. در ادامه ی کار مرحله ی نشاسته گیری با اب سرد صورت میگیرد و بعد از ان وارد مرحله ی اب پز می شود، در اصل سیب زمینی در این بخش با اب گرم به صورت نیم پز تبدیل می شود.

و اما بخش اصلی از تولید این خلال سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد، در این مرحله بعد از آب پز شدن وارد مرحله ی  سرخ شدن با روغن قرار می گیرد که بعد از سرخ شدن مرحله ی روغن گیری بوده که بصورت اتوماتیک انجام می گیرد. بعد این مرحله ی سرخ شدن وارد مرحله ی انجماد می شویم در این مرحله بنابر دارا بودن رطوبت نسبی سیب زمینی نیاز به انجماد دارد تا حالا خود را نگه دارد و منجر به فساد محصول نگردد و تغییر رنگ ندهد. بعد از انجماد سیب زمینی وارد مرحله ی بسته بندی این محصول در بسته بندی با وزن های مختلف قرار می گیرد.

مرکز خرید عمده سیب زمینی منجمد نیمه اماده صادراتی

حال در این بخش برای خرید عمده سیب زمینی نیمه آماده منجمد جهت صادرات به کشور های مختلف جهانی می توانید با این مرکز در ارتباط بوده تا سفارشات خود از خرید صادراتی خلال سیب زمینی را ارائه داده تا براساس نوع تقاضای خرید پیشنهادات متفاوت از تولیدات خلال سیب زمینی نیمه اماده در وزن های مختلف ارائه گردد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید