مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

خرید اسنک بیوگلز با طعم متنوع+ فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

اسنک بیوگلز چیست؟انواع طعم های متنوع تولیدات اسنک بیوگلزمرکز خرید بیوگلز فله ای+ بسته بندی با انواع طعم

انواع اسنک های تولید در بازار کشور را می توان با طعم های مختلف از برند های متعدد تولید کننده در کشور نام برد و معرفی کرد که صورت هایی از تولیدات فله ای و نوع بسته بندی شده در اوازن مختلف روانه ی بازار مصرف شده است که جهت خرید می توانید با ما همراه باشید.

اسنک بیوگلز چیست؟

بیوگلز یک محصول خوشمزه از گروه تنقلات بوده است که تولید این محصول را مرتبط با برند جنرال میلز می دانیم و تولید ان در ایران چند سالی هست توسط شرکت دینا تحت لیسانس جنرال میلز تهیه و تولید می گردد. این اسنک به خوبی در تمامی بازار های ایران طرفداران خود را پیدا کرد و به خوبی در تمامی بازار های ایرانی بین دیگر گروه های تولیدی از تنقلات جا باز کرده است.


بیوگلز یک محصول فراوری، حجیم شده از ذرت بوده که طعمی متفاوت و خوشمزه ای را دارا می باشد، بیوگلز در ایران با سه طعم مختلف پنیر ناچو، گوجه تند اسپانیایی و فلفلی (چیلی) تولید می‌شود. این اسنک علاوه بر اینکه یک میان وعده ی خوشمزه محسوب می گردد به عنوان تزیین کننده ی بسیار از غذا ها، دسر ها و … نیز کاربردی می باشد.


تولیدات این اسنک را می توان ترکیباتی از نشاسته ذرت و سیب زمینی و یا آرد ذرت و سیب زمینی با آرد گندم معرفی کرد که در ترکیب با طعم اسانس های مختلف تهیه می شود به این ترتیب که تمامی مواد اولیه در یک میکسر ریخته شده و با مخلوط شدن مواد، وارد اکسترودر( میله ی پیچ مانند بوده است) که با چرخش این میله خمیر بیوگلز تحت فشار قرار گرفته که طی مراحلی دمای بالا رفته و خمیر بیوگلز به سمت انتهای خروجی سلیندر حرکت کرده است، در انتها خمیر خارج شده و توسط تیغ ها به برش های مختلفی تقسیم بندی می شوند. براساس دهانه خروجی سلیندر اسنک های بیوگلز با اشکال مختلفی تولید می شوند بعد از این مرحله انها را به بخش طعم دهی می برند.

انواع طعم های متنوع تولیدات اسنک بیوگلز

از جمله انواع طعم های معروف تولید این اسنک بیوگلز توسط شرکت دینا را در بخش های قبل معرفی کردیم و از دیگر طعم های تولیدی این اسنک که توسط دیگر شرکت های تولیدی امروزه در بازار عرضه می شوند طعم هایی چون طعم مرغ، کچاپ، پنیری، سرکه، لیمویی، فلفلی، نمکی بوده است که براساس نوع ذائقه های مختلف افراد با طعم های متفاوت در بازار توزیع می گردند.

مرکز خرید بیوگلز فله ای+ بسته بندی با انواع طعم

مرکز های خرید فروش این محصول در سراسر بازار کشور را بخش های مختلفی می توان نام برد که مراکزی من جمله خشکبار فروشی ها از جمله بخش های عرضه کننده ی این محصول بوده اند ولی جهت سفارشات خرید عمده ی این انواع اسنک بیوگلز در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده در اوزان ۵۰ گرمی می توانید با این بخش در ارتباط بوده که امکان تامین بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز ممکن می باشد.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید