مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

تولید و صادرات گندمک شیرین+کیسه ۵ کیلوگرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات از انواع تنقلات حجیم شده صادراتی چیست؟ویژگی تولیدات صادراتی گندمک شیرین+فله/بسته بندیمرکز تولید صادراتی گندمک شیرین+کیسه ۵کیلوگرمی

تولیدات از تنقلات حجیم شده که در انواع گوناگونی ارائه شده در بازار می باشد، تولید صادراتی این بخش از تولیدات گندمک شیرین بوده است که بصورت فله ای در کیسه های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی برای بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی عرضه می شود.

تولیدات از انواع تنقلات حجیم شده صادراتی چیست؟

برای معرفی تولیدات از نوع تنقلات در بازار کشور که در رده ی صادراتی قرار دارند باید گفت که تولیدات متنوعی از محصولات را شامل می شود که وجود هر کدام دنیای متنوع از بازار های خرید فروش را به خود اختصاص داده اند که در این بین می توان دید و گفت برخی از این گروه ها با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات امروزه توانسته اند برترین و بهترین بازار های فروش از نوع صادراتی را به خود اختصاص دهند.

به عنوان مثال در کشور این گروه های پرفروش در بازار های صادراتی براساس کیفیت بالایی که در تولیدات دارا هستند مربوط به نوع تنقلات شیرین از نوع انواع بیسکویت تا ویفر ها با انواع تافی و شکلات ها و … را در برگرفته اند که با حجیم انبوهی در فصل های مختلف سال در حال خریدی فروش هستند.

و اما دیگر گروه های تولیدی از این تنقلات که در بازار امروزی مورد توجه قرار گرفته و منجر به تولیدات بخش انبوهی از این محصولات برای بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی گردیده است تولیدان از نوع تنقلات حجیم شده می باشد که این گروه تولیدی نیز برای خود دنیایی از انواع طعم و مزه ها با تولیدات را شامل می شود. مانند انواع چیپس سیب زمینی، انواع چیپس ذرت، انواع پفک، انواع اسنک ها و … .

خصوصیت ها و ویژگی هایی که از تولیدات این انواع تنقلات حجیم شده می توان دید و معرفی کرد مربوط به تولیدات همراه با انواع طعم و مزه ها بوده که برگرفته از طعم اسانس های خوراکی می باشد همراه با ان در اشکال مختلفی این تولیدات ارائه می شود به این ترتیب که حال خمیری محصول با قرار گرفتن در محوطه های مخصوص به برش های متنوعی که در نظر گرفته اند برش خورده می شود و با غوطه ور شدن در محصول از طعم ها همراه با رنگ های مختلف از طعم های گوناگون تبدیل می شوند.

ویژگی تولیدات صادراتی گندمک شیرین+فله/بسته بندی

خب در بین این دنیای تولیدات از انواع تنقلات حجیم شده انچه برای بازار های صادراتی در نظر گرفته شده است مربوط به تولیدات نوع گندمک شیرین بوده است. این محصول که از خود دانه های گندم پس از فراوری شدن بصورت حجیم می شود با غوطه ور شدن در محصول شکر رقیف شده و طی نمودن دیگر مراحل تولید آماده ی خشک کردن دانه های گندم می شود که پایان کاری همراه با دانه های حجیم شده و شیرین روبه رو می شویم که هم در نوع بسته بندی های پاکتی ارائه می گردد و هم در نوع بسته بندی های فله ای از کیسه های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی پر می شوند. اینکه بخواهیم از ویژگی های تولیدات صادراتی این محصول نام ببریم باید گفت که ویژگی اصلی از تولیدات گندمک شیرین مربوط به دانه دانه بودن ان بوده است که این بستگی به خود کیفیت دانه ی گندم دارد.

مرکز تولید صادراتی گندمک شیرین+کیسه ۵کیلوگرمی

باز این محصول تولیدی در کشور، در بخش های مختلف از مراکز استانی تهیه و تولید می شود که این بخش نیز یکی از مرکز های تولیدی و عرضه ی تولیدات گندمک شیرین در نوع بسته بندی تا فله ای بوده که جهت عرضه در بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی تا بازار های فروش داخلی بصورت تولیدات عمده ارائه می گردد، پس می توانید برای سفارشات صادراتی گندمک شیرین فله ای با ما همراه باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید