مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

تولید صادراتی گندمک شیرین به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا تولیدات برای نوع گندمک شیرین متنوع بوده است؟عمده درخواست صادراتی گندمک شیرین صادراتیمرکز تولید گندمک شیرین فله ای+بسته بندی+صادراتی

تولید صادراتی تنقلات حجیم شده که از انواع و اقسام گوناگون محصولات بوده است، تولیدات این بخش را با تولید گندمک شیرین صادراتی برای کشور های مختلف همچون کشور افغانستان و … با قیمت مناسب در کیسه های ۱۰ الی ۵۰ کیلوگرمی ارائه می دهیم.

ایا تولیدات برای نوع گندمک شیرین متنوع بوده است؟

تولیدات از تنقلات حجیم شده توسط برخی از غلات ها را می توان متنوع دید که هر کدام برای خود طرفداران مخصوص به خود را دارد که می توان گفت در بین گروه های تولیدی از تنقلات هر فردی به نوبه ی خود مجذوب این محصولات بوده اند، پس در دنیای متنوع می توان این گروه های تنقلاتی را تهیه و خریداری نموذ. مجموعه ی این انواع تنقلات حجیم شده از غلات را می توان به دانه های گندم، بلغور ذرت، دانه های ذرت و آرد گندم و آرد ذرت را معرفی کرد که هر کدام صورت هایی از تولیدات متفاوت را تشکیل می دهند.

به عنوان مثال انچه از تولیدات دانه ی گندم برای تهیه ی تنقلات حجیم شده مصرف می شود به اسم گندمک شیرین تهیه می گردد، این گندمک شیرین که از سال های گذشته تا به امروز تهیه و تولید می شود، همان صورت تولیدی از دانه های گندم بصورت فراوری شده که با شهد شکر شیرین می شود.گندمک شیرین به عنوان بهترین میاون وعده برای تمامی گروه های سنی بوده است. پس در صورت هایی از تولیدات فله ای در کیسه های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی تهیه می شوند که نوع بسته بندی پاکتی ان هم در وزن های ۲۵ گرمی، ۳۳ گرمی با ۴۳ گرمی بوده اند. گندمک علاوه بر طعم شیرین ان در طعم های نمکی نیز تهیه می شوند.

عمده درخواست صادراتی گندمک شیرین صادراتی

خب با وجود اینکه تمامی این انواع تنقلات حجیم شده در تک تک بازار های ایرانی شناخته شده و پرفروش هستند، می توان دید و گفت که بخشی از این تولیدات تنقلات حجیم شده در بازار های صادراتی هم قرار دارند، پس در مدل های مختلف از تولیدات انتخاب و صادر می گردد که گندمک شیرین نمونه ی بار صادراتی از گروه های تنقلات حجیم شده می باشد.

و عمده درخواست های صادراتی از گندمک شیرین را عمده تولیدات فله ای این محصول در بسته بندی های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی بوده است که براساس کیفیت در نوع تولیدات با نوسان نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی روبه رو هستیم.

مرکز تولید گندمک شیرین فله ای+بسته بندی+صادراتی

بنابر وجود بخش های تولید کننده ی متعددی در قطب های تولیدی این محصول که شامل بخش های نیشابور با مشهد بوده است از برند های تولید کننده ی متفاوتی هم روبه رو هستیم و این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی گندمک شیرین در واحد تولیدی بخش نیشابور بوده است و برای تهیه و خرید عمده از بهترین تولیدات گندمک شیرین فله ای مخصوص بازار صادرات می توانید با ما همراه باشید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید