مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

بازار عرضه پاپ کورن کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی بیشتر با مراحل تولید پاپ کورنواردات عمده پاپ کورن کاکائویی

در حال حاضر بازار عرضه پاپ کورن کاکائویی در بهترین کیفیت ممکن بسیار داغ و پر رونق می‌باشد که توانسته مشتریان و متقاضیان بسیاری را از داخل و خارج از کشور را مجذوب خود نموده و با کسب اعتماد و رضایت حداکثری آنها بر میزان عرضه و فروش خود به طرز حیرت انگیزی بیافزاید.

اغلب در بازار عرضه، این محصول به صورت مستقیم ارائه می گردد تا با تاثیرگذاری بر کاهش قیمت آن بتواند بر میزان عرضه و تقاضای آن بیفزاید.

بازار عرضه پاپ کورن کاکائویی

آشنایی بیشتر با مراحل تولید پاپ کورن

آشنایی بیشتر با مراحل تولید پاپ کورن

امروزه پاپ کورن یکی از انواع خوراکی ها و نیز تنقلات پرمصرف و پرفروش در کشور به حساب آمده که اکثر افراد بزرگسال بخصوص کودکان از آن استفاده های زیادی می برند که به دلیل وجود دانه های ذرت مرغوب در تولید آن باعث شده از خواص منحصر به فرد و نیز از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی بسیاری برخوردار باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید و موثر می باشد.

باید خاطر نشان کرد که تولید پاپ کورن توسط دستگاه های پیشرفته صنعتی و نیز استفاده از دانش روز و نیز بهره مندی از مواد اولیه مرغوب که دانه ذرت اصل آن است توانسته در این راستا بسیار حائز اهمیت باشد که با تنوع طعم و رنگ و مدل های مختلف نظر و توجه اکثر افراد را به خود جلب نماید و امروزه از فروش نسبتا پایداری برخوردار باشد که از لحاظ اقتصادی برای کشور دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

شایان ذکر است که ذرت مناسب را در دمای بالا تر از ۳۰۰ درجه سانتیگراد در مخازن کاملاً مناسب و استرلیزه می‌ کنند که موجب شکوفه شدن ذرت می گردد که رنگ آن سفید و معمولاً از حجم بیشتری برخوردار بوده و وزن بسیار کمی را از آن خود نموده است و روشن است که برای طعم دادن به این محصول از نمک، سرکه، پنیر، فلفل، کاکائو، شکلات و غیره استفاده می کنند سپس آن را به دو صورت فله ای و بسته بندی به بازار های هدف تزریق نموده تا افراد با توجه به سلیقه، نیاز و ذائقه خود آن را تهیه نموده و به مصرف برسانند.

واردات عمده پاپ کورن کاکائویی

واردات عمده پاپ کورن کاکائویی

امروزه واردات پاپ کورن به صورت عمده از کشورهای آرژانتین، برزیل و یا آمریکا در حال انجام است که به دلیل وجود به وجود کیفیت بی نظیر و بی همتا این نوع ذرت توانسته جایگاه ویژه ای را در میان مشتریان عمده این محصول برای تولید انواع پاپ کورن به ویژه نوع کاکائویی آن مورد استقبال قرار گیرد.

همواره به دلیل اینکه این نوع ذرت مناسب تهیه پاپ کورن در کشور تولید نمی شود نیازمند وارد سازی آن مطابق با استاندارد های ملی و بهداشتی هستیم تا بتوانیم از آن در جهت مصارف گوناگون استفاده نماییم که پخش کنندگان به دلیل حمایت از مصرف کننده منافع مالی و اقتصادی اندکی را برای خود لحاظ می کنند تا ضمن افزایش عرضه و تقاضا برای آن به واردات آن نیز بیفزاید.

خانم محمدی

من در حوزه صنایع غذایی اراد  مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید